Fundació CONFAVC

A-Porta a Can Peguera. El coneixement al servei. Els nostres punts forts. És un projecte social que a través el porta a porta entre veïnes i veïns, es pretén solucionar i prevenir la pobresa energètica. Fem formació a mida dirigida bàsicament a persones vinculades al tercer sector, ja sigui voluntariat o membres dels equips tècnics, o a les persones que treballen a les administracions públiques. President de la Fundació CONFAVC i la CONFAVC. Secretari de la Fundació CONFAVC. Amb 14 anys vaig iniciar els .

OVERVIEW

This domain fundacioconfavc.cat presently has an average traffic classification of zero (the smaller the better). We have sifted zero pages within the website fundacioconfavc.cat and found nine websites associating themselves with fundacioconfavc.cat. There is two mass network accounts linked to fundacioconfavc.cat.

FUNDACIOCONFAVC.CAT RANKINGS

This domain fundacioconfavc.cat is seeing fluctuating amounts of traffic within the past the year.
Traffic for fundacioconfavc.cat

Traffic ranking (by month) for fundacioconfavc.cat

Traffic ranking by day of the week for fundacioconfavc.cat

Barris en xarxa

Dimarts, 3 de gener de 2012. I la cohesió social als barris, municipis i ciutats.

CONFAVC Confederació dAssociacions Veïnals de Catalunya

El moviment veïnal català celebra la seva 33a Assemblea a Lleida amb una crítica unànime a la retallada de les pensions. Comunicat AV Creu Alta .

FEDERACION DE AA.VV. DE SANTA COLOMA DE GRAMENET

AgVV Distrito VI Barrio Fondo. DE SANTA COLOMA DE GRAMENET. Convocatoria de la XXI Asamblea General Ordinaria. Convocatoria de la XXI Asamblea General Ordinaria de la Favgram La Asamblea se celebrará en el Centro Cívico Raval. Monturiol, 20 EL SÁBADO 14 DE ABRIL DE 2018. Convocatoria Junta Directiva Favgram, abierta a Presidentes.

WHAT DOES FUNDACIOCONFAVC.CAT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of fundacioconfavc.cat Mobile Screenshot of fundacioconfavc.cat Tablet Screenshot of fundacioconfavc.cat

FUNDACIOCONFAVC.CAT HOST

We diagnosed that a single root page on fundacioconfavc.cat took one thousand seven hundred and fifty milliseconds to download. We could not discover a SSL certificate, so therefore our parsers consider this site not secure.
92.243.18.219

I discovered that this domain is utilizing the Apache/2.4.10 (Debian) os.

Fundació CONFAVC

DESCRIPTION

CONTENT

This domain states the following, "És un projecte social que a través el porta a porta entre veïnes i veïns, es pretén solucionar i prevenir la pobresa energètica." Our analyzers observed that the web page also stated " Fem formació a mida dirigida bàsicament a persones vinculades al tercer sector, ja sigui voluntariat o membres dels equips tècnics, o a les persones que treballen a les administracions públiques." The Website also stated " President de la Fundació CONFAVC i la CONFAVC. Secretari de la Fundació CONFAVC. Amb 14 anys vaig iniciar els ."

VIEW MORE WEB SITES

Fundació Pere Coromines

Col lecció Textos i Estudis.

Fundació per a la Creativació

Les Claus de la Nova Educació. Qui som i Què fem? Què és la Creativació? Els nostres Ambaixadors i Inventors. Notícies i Actes de la Fundació. Has oblidat la teva contrasenya? Avui coneixerem .

FUNDACIÓN CRISÁLIDA

Jueves, 15 de diciembre de 2011. Nos esperan unos cuantos km. pero seguro que también cumplimos con nuestro objetivo. estamos muy animados y hace un día esplendido. Casi en la entrada del pueblo el camino transcurre por unos campos de espectaculares y centenarios olivos. Nos paramos en uno de ellos para pl.

Centre Cultural

7a Temporada BBVA de Circ. Vasiliev, Teatre Mikhailovski i Bolxoi de Mosco. 35a Temporada BBVA de Dansa.